Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Ad Biggelaar - WaarBenJij.nu Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Ad Biggelaar - WaarBenJij.nu

Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp

Door: Ad van den Biggelaar

Blijf op de hoogte en volg Ad

02 April 2019 | Nederland, Bavel

Ik vertrek 14 april 2019 voor een grote wandeling van St Jean Pied de Port Frankrijk, naar Santiago de Compostela Spanje, deze wandeling staat al een tihttps://www.volgmijnreis.nl/jdje op mijn bucket list, het moet er nu maar eens van komen. De start is 14 april 2019, met de Flixbus naar Brussel. Vanaf hier stap ik over op de volgende Flixsbus rechtstreeks naar Bayonne in Frankrijk, alwaar ik een lokale trein of bus neem naar St Jean Pied de Port. Hier kom ik in de middag van 15 april aan. de wandeling begint 16 april, meteen flinke klim in de pyreneeën. Ik zal van tijd tot tijd een paar foto's en een stukje tekst plaatsen, zodat jullie een idee hebben waar ik uithang, niet wat ik allemaal uitvoer natuurlijk haha.. Groetjes Ad

Mijn verslag, nu weer met de verloren en nieuwe reacties!

• 12 Maart 2019 - 16:10

Mientje Boere:

Super Ad,
    We gaan je volgen hoor.
    Heel veel succes.
    We wensen je een waardevolle reis toe.
    Groetjes Jan en Mientje

• 12 Maart 2019 - 16:14

Jan Joosen:

Hoi Ad,
    Mooie site.
    Leuk dat ik op deze manier kan volgen en dat ik ook kan reageren.
    Succes met de verdere voorbereidingen.
    Groetjes,
    Jan

• 12 Maart 2019 - 19:53

Erica Van Kooij:

Hallo Ad,
    Wat een geweldig voornemen, we gaan je volgen.
    Heel veel succes bij de voorbereiding.
    Geniet ervan.
    Groetjes,
    Erica en Gert

• 13 Maart 2019 - 10:25

Rina Van Den Biggelaar:

Ad, knap wat jij wilt gaan volbrengen. Wij wensen jou een goede loop. Straks, wanneer je weer terug bent zullen we je avonturen wel horen. Groetjes Piet en Rina.

• 14 Maart 2019 - 09:15

Marijke:

Veel succes Ad ! We gaan je volgen .......Gr Marij & Jan

• 18 Maart 2019 - 09:49

Annemarie:

Wij gaan jou zeer zeker helemaal volgen en hopen dat je mooi weer hebt al die tijd

• 24 Maart 2019 - 14:09

Jan Joosen:

Hoi Ad,
    Heb net van Marianne gehoord betreffende de gezondheidstoestand van de vader van Rietje.
    Dat is alles behalve rooskleurig. Heel veel sterkte
    de komende dagen.
    Als wij iets voor jullie kunnen betekenen laten jullie het dan even weten?

Groetjes van ons 2en

• 25 Maart 2019 - 16:08

Rina Van Den Biggelaar:

Hoi Ad en Rietje, hoe is het nu met Rietjes vader? Gaat het nog steeds niet goed met hem? We zien wel of en wanneer je eventueel nog zal vertrekken. Groetjes.

• 02 April 2019 - 12:17

Piet:

Hallo. Ad, nu hopen dat er niets meer tussen komt. Ik ikeder geval toch alvast een goede reis naar Saint Jean De Port. We zien je woensdag nog!

• 02 April 2019 - 12:22

Isabel:

Ad, Ik wil wel alles weten hoor!!!! Leuk om je zo te kunnen volgen, ik ga zeker kijken. heb me al aangemeld voor de mailinglijst.groetjes Isabel

• 02 April 2019 - 12:23

Jopie V.oosterhout:

wat een stoere broer heb ik ,,,,,succes Ad.

• 02 April 2019 - 12:58

Annemarie: