Nieuwe blog - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Ad Biggelaar - WaarBenJij.nu Nieuwe blog - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Ad Biggelaar - WaarBenJij.nu

Nieuwe blog

Door: Ad van den Biggelaar

Blijf op de hoogte en volg Ad

10 April 2019 | Nederland, Bavel

Beste volgers en toekomstige volgers.
Mijn eerdere blogs voldeden niet aan mijn wensen. Ik begrijp dat het een beetje vervelend is, sorry voor het ongemak.
Mijn nieuwe blog is:

https://www.pindat.com/reisblog/advandenbiggelaar.op.pad

Groetjes Ad van den Biggelaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Actief sinds 09 Maart 2019
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 1750

Voorgaande reizen:

14 April 2019 - 14 Juni 2019

Naar Santiago de Compostela

14 April 2019 - 14 Juni 2019

Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp

Landen bezocht: