Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp - Reisverslagen van Ad van den Biggelaar - WaarBenJij.nu Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp - Reisverslagen van Ad van den Biggelaar - WaarBenJij.nu
Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp

Ik vertrek 14 april 2019 voor een grote wandeling van St Jean Pied de Port Frankrijk, naar Santiago de Compostela Spanje, deze wandeling staat al een tihttps://www.volgmijnreis.nl/jdje op mijn bucket list, het moet er nu maar eens van komen. De start is 14 april 2019, met de Flixbus naar Brussel. Vanaf hier stap ik over op de volgende Flixsbus rechtstreeks naar Bayonne in Frankrijk, alwaar ik een lokale trein of bus neem naar St Jean Pied de Port. Hier kom ik in de middag van 15 april aan. de wandeling begint 16 april, meteen flinke klim in de pyreneeën. Ik zal van tijd tot tijd een paar foto's en een stukje tekst plaatsen, zodat jullie een idee hebben waar ik uithang, niet wat ik allemaal uitvoer natuurlijk haha.. Groetjes Ad

Recente Reisverslagen:

10 April 2019

Nieuwe blog
Ad

Actief sinds 09 Maart 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1748

Voorgaande reizen:

14 April 2019 - 14 Juni 2019

Naar Santiago de Compostela

14 April 2019 - 14 Juni 2019

Mijn wandeling van SJPDP naar Santiago de Comp

Landen bezocht: